Sunday, March 30, 2008

27 dresses

hari jumaat..
nak sgt tgk 27 dresses...
texted gg, asked her if she's free

n YESSSSS!! SHE'S percuma that evening @raya

at first nk g tgk kat mines ajer..
fair la for both of us to go there.. @jelir
tp bile ai checked kat tgv.com citer tu takde lagi la kat mines
@sakit
so..igt nak g mid..

pastu tibe2 otak gatai aku ni terpk nk g times square la @sengihnampakgigi
check2 kat gsc.com..ade tiket kol 4.55 ptg...
tat time dalam kol 3 kot..
pastu inform gg, ai trus rushing2 siap2..

gg dah pegi BTS awal2 utk beli tiket tu..
takot habis lak kan..
yang aku ni dh mcm orang ghilaa nk kejar masaa..
ahaha..kol 4 br naik train dr ukm..
i blame the bus ok @jelir
aku tgu bus nak g komuter like forever..tak dtg2..
last2 i took a cab..

marathon lah aku dr kl sentral -> stesen monorail..
dah smpi kat jalan imbi, aku plak dengan kopindennya p kuar kat berjaya plaza..

@guling@guling@guling

turun la tangga patah balik pegi times square..
sampai kat depan wayang tingkat 3 tepat2 jam 5
@sengihnampakgigi

berkejar-kejaran la kitorang ni masuk panggung
alih2 citer tak start lg pon..hihi
kol 5.15 br dia start @ketuk
aha..what a lucky day kan..kui3

dannnnnnn

citer ni sangatlah BEST!!!!!!!
saya sukaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! @cinta

sape tak tgk lagik, pegila tgk taw!!
@sengihnampakgigi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...