Friday, February 8, 2008

saman..

ciannya kat laling aku..
mlm kelmarin kena saman..
act kena naik court..
sbb..
kesalahan menggunakan lampu putih :P
cian kat dia..
mst sedih nk g buang lampu putih dia tu..
tu lah, sygkan keta sgt!
baik ko syg aku kan ade pekdahnya..
:P

6 comments:

Gg said...

huhu.cian.tp nak wat cane, sape suh bbuh lampu putih tu..
=P

Ceera said...

hahahaha...

memang patut kena saman yang, menyakitkan mata pemandu lain gitu...

Orang gila keta cam2 la kan, yang takleh buat tu la yang dia sibuk nak ikut, kan dah kena saman...

Lily.Lulu. said...

lorr .. sian dierrr ...

Mr J@cK said...

yup...aku stuju sgt laling ko sayang kn ko tue lbey...

aku bnci ngn kete lmpu puteh nie,dlu nk xcdent psal kete dpn lmpu puteh la...

viruspadu said...

aduh, lampu tu mmg x boleh pakai ler, atit mate tauuuu, sian pemandu lain tauuuuu... ahaks

xpelah, suh ajer dia buang lampu tuuu...

pRincEss_N said...

lampu putih ni laa y mnyilaukan mate aku ble drive mlm taO....mmg patot pak polisi saman die...hahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...