Wednesday, February 20, 2008

bowling ;)

*click image to enlarge preview*

hari ni 3 org kaki bowling ini pegi membowling lagi ;)
n im so super duper happy sebab dapat mengalahkan diorang n break my own records ;)
ok..my marks taklah so boombastic pon..aku mmg so-so jer main ni..but for my own record..aduh,rs nk melompat2 je kat depan lane tu td :P
for the 1st time i dapat kalahkan dorang ni taw..
ahaha...makan ati yer korang dua :P
dont underestimate me..balingan aku sekarang dh makin stabil taw ;)

eh..
sape2 yg rajin main bowling ni..
n slalu lepak alamanda men bowling..
jum lah kte main sama2 :)
ske2 jer kan..sambil2 tu leh lah kte berkenal2an :)

oh yer..
pada yang selama ni tertanya2 sapelah wans ni kan..
let me reveal their faces ;)
jeng..jeng..jeng

:P

*iDzwaN*

*eZuaN*

im having a blasting nite :)
tapi kan..yang tak bestnya kan..
masa tgh main tadi batt phone aku kioks..
cian kat nuar mst letih msg aku xde reply :P
balik2 tgk byk msg dia..
mst dia letih menunggu smpi tertdur tu :)
aku lak tak sempat nk gtaw dia batt aku kioks td..
xpelah..for sure dia x marahnya :)
sayang saya seorang yg sgt cool :P
:) saya sayang dia

:P

apekah tibe2 berjiwang ini?
hahaa :P

ok lah all..
off to bed :)
gdnite

4 comments:

Ceera said...

gila terer main bowling, aku bosan giler main bowling nie, hahaha

Lily.Lulu. said...

besnya main bowling !! rindu giler nak main ...

viruspadu said...

nama dorg tu kalau sebut bukan ke bunyinya nak2 sama gitu

susah betul tu

Gg said...

presenting iZza's bespren :: the waNs!!
hehe ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...