Sunday, January 27, 2008

malam..

sambungan hari semalam

malam semalam mule kitorang nk g mkn kat tpt biasa..
kat soho *mmg fav place ar..besh!*
tapi soho sesak giler semalamm..
xde tpt sehh..
malas nk tgu sbb masing2 pewot dah berdangdut sakan..
so pegi jer lah kat village view..
dekat2 area situ jugak..
kat sni pon hazaaaaabb jugaak!!
aku rasa aderlah sejam menunggu order smpi
dh lah mmg bukan fav place..
bile lembap..haruslah bising2 kan..
wan order carrot 'O' ais..
pastu air aku ngan iwan *sukak2 jer aku singkatkan nama dia..xpe2,dia x bace blog aku..muahahaa* dh lama smpi..
smpi satu tahap dh x sabar..
masa makanan smpi dlm sejam pastu..
dia pon tny lah mna air dia kan..
sekalik korang taw ape jawapan waiter tuh?
dia jwb, "carrot abis bang.."
addduihhh~ klo carrot dh habis, awatnya hang x ckp kat org yg order tuh..
ape daaaa...
xmo la dtg sini dah walaupun dulu aku lah kaki yg ske sgt dtg sini...
dah la mahal jugak kat sini..
sbb kena gomen tax..
majuk dah ngan village view..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...