Wednesday, January 23, 2008

girls nite

malam semalam aku turun KL..
g lepak ngan gg n housemates nyerr..
aku gerak dari UKM pas maghrib..
dlm kol 8 lebih lah pas maghrib tu kan :P
gg suh aku stop kat stesen mid..
nnt dia pick me up kat stu..
gg smpi lmbt taw semlm :(
:P
tp aku x kisah pon, sbb aku sempat merayap2 di dalam mid ittew~
hihi..
tp sbbkan dh nk tutup, x leh lah aku meroyan2 g bershopping kan..
aku sempat g beli tako tao jer..haha..
tako tao lg :P
adakah ini ceera nyer pengaruh
:P

dh lah kan ms gg nk jemput aku tuh
sayang aku ni terslh bg info lak :P
pttnya kuar kat pintu coffee beans..
tp ckp kuar kat pintu starbucks..
kan dh pegi the gardens lak :P

pas gg dah smpi..
kitorang g mkn char kuetiau ngan kerang bakar dekat ngan stesen U tuh..
org pnylah ramai..isk..terpaksa beratur nk tgu duduk taw!
xpelah, jnji leh mkn kan :P

pas dh setel sumer, balik IPBA lah kan..ape lg :P
layan citer korea ngan gg..
aku yang kunun2nya nk siapkan homeworks mandarin aku tertangguh hingga ke pg :P
berborak2 tah kol bape br tdur :P

3 comments:

Ceera said...

sedap kan......

Gg said...

yang, xpeLa i lambat sket ea...
Lagi pun.. i dah sLaLoO tunGgu u sBLm ni... ehehehe

sOrrY! =)

sweethOneY said...

hehee..
dear..i really dont mind lah :D
taw b4 ni u slaloooooo sgt tgu i..hehee
thanx 4 that nite :D
muaahh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...