Thursday, November 29, 2007

today

aku try buat biskut oat td
tp x menjadi la plak..
rsnya sedap *adik aku ckp ye :P*
tp bentuknya x lawo..
mencik!
sbb aku pukul butter n telur x cukup kembang agaknya
biskut tu x mo naik :(
cedey ar..xpela..sok aku try lg

********

lately ni aku habiskan masa ngan tgk citer korea
fantasy couple
tgh tayang kat 8tv skang ni
tp tajuk dia lain..trouble couple kot
ala..yg mlm2 kat 8tv tu..
tajuk je lain, tp citer nya sama..hiks
so sape ikut citer tu?
besh kan?
skang aku dah tgk episode 12
kat tv tu br episode 5 klo x silap :P
x sabar nk habiskan!!

3 comments:

Princess Redbloodsnow said...

Izza!! Ko kedekut ek ngan hakuk!
Asyik watkan biskut jek
x plak ko nk kasik aku rase :(

Ape lah salahnyer sekali sekali ko courierkan aku biskut yg ko watkan..hiks!!

**leh arrr zaaaaaaaaaaaa...**


p/s:
Arini if ko dok kate kejap2 kat YM
aku cepuk ko bjuta kali..grrrrrr!!!

sweethOneY said...

hahaa..
nnt aku wat aku courierkan kt ko ek..
panas2 agi..hiks

yer..yer..
ampun kak..
sayer tak buat lg *muke takot* :P

shasha said...

nak cikit~~~!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...