Monday, July 2, 2007

hari semalam..

semalam anta adik aku g uitm shah alam..besh ar pas ni leh la aku hang out ngan adik aku kat kl ;p hehe..otw balik tu ayah aku mintak aku drive..ayah kater penat..tp konon x nk tdo sbb tak percayer sgt la tu aku drive..skali alih2, tgk sumer org sedap je terlena^^ n ms balik tu singgah ipoh..mak aku lanjer beli jam baru..beshnya..dah lama x pki jam..tibe2 tringin nk pki jam balik psl payah dlm xm hall, aku ni rabun..nk pandang jam depan tu adeh..menyeksa mater ;p


jam aku nyuruk dlu..malu2 kucing lak dia ;p



dah tnjk muka dah^^

3 comments:

ReDbLoOdSnOw said...

wakakaka..klakar jek aku bc ayat kat bwh pic jam ko tuh..

ngade tol ko neh za..wakakaka..
lawa jam..pinjam...wat bergambo :P

sweethOneY said...

hahahaha.. ;p
bulih tp kasi aku melaram dlu ;p

ReDbLoOdSnOw said...

huahuahua..wokeh set!!
pastuh aku pakai forever taw..
wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...