Thursday, April 26, 2007

isk3..

hmm...once again ade orang tegur mata aku bengkak..eee..ape ni!!!! aku tgk cermin biasa je..plus aku dah ganti tdo aku malam tadi..kemain lama aku tdo!!!!!!!!! maybe sbb aku tgh nantok ni kot, tu sbb dia nmpk mata aku bengkak..aku plak bila dia dah tgr gitu, ape layi, amik cermin la belek muka..hehe..pastu trus top buku..xmo aku bace buku dah maghrib2 ni..
pewot lapa plak tu..td jenna dtg, tny nak pesan ape x dia nak g kafe..aku mula2 ckp nak maggi goyeng..pastu tukar fikiran..aku nak makan nasi ngan tomyam ngan telur :) makan berat sket la..tapi kang mkn byk2 kang ade plak org tegur badan naik..huwaa..

4 comments:

opaq said...

ekekekke.....mata bengkak..huhu..mata bengkak......

sweethOneY said...

hamboi..kemain lg ko opaq:P

opaq said...

ni sumer konyer pasal...tengok...aku terjerumus dalam kancah blog plak....aduhhh....ekekekekkee....

sweethOneY said...

hehe..salah akukah itu? :P bak mai blog ko aku nk view plak..aku klik nama ko, ko x publishkan ar blog ko tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...