Thursday, March 15, 2007

sepetang di pkns

petang tadi dalam kol 3 pm pegi pkns bangi..teman zai cari baju dia nak pegi dinner :) selepas sekian lama mencari dan mencuba..she finally bought a dress :D fuuhhh..lega..hihi..setel hal baju..huahuahua
after that, pusing2 satu pkns tu..saje usha2 barang..hehe..tadek keje..nk turun kl malas..bangi pon jadila ;p ok..tutup criter baju..bukan tu yang aku nak citer sebenarnya..
yg aku nak cite..hehe..masa kat parking keta, baru je aku cucuk kunci nk bukak pintu keta, ade sorang mamat cina datang suh aku, zai ngan non try cabutan bertuah..biasala..blablabla..aku pon koyak je la kertas yang dia bagi tu..guess wat? dalam dia bukan ucapan terima kasih, tapi aku menang one of the prizes la..tapi..ade tapinya..ada plak syarat2 nak menang..should support their product..GENKI nama product tu..i have to spend around rm3400 to win that prizes..hadiah2 yang dia nak bagi tu whether toyota altis, kancil, motor suzuki or cash minimum rm3400..
yeah..ni bukan tipu punya..sriously..memang la ada bukti sume, briter2 dia dalam paper..pemenang2 dia..tapi..tapi lg kan..aku mana la ada duit selepuk rm3400 tu yg dia nak suh beli barang tu..act bukanla kena beli barang tu untuk dapatkan hadiah..tp kena ada no siri product tu cos peraduan ni terbuka untuk semua pembeli product tu saje..which means kalau aku nak menang hadiah tu, have to spend on it..hmmm..kalaula aku ni berduit, memang aku trime je offer tu that time :) tapi..haha..banyaknya tapi..uhh..just forget it la :) aku taw mamat cina tu mesti ske kalau aku trime hadiah tu sbb bila aku menang, they will get the komisen..masa mula2 taw aku dh cabut kertas yang bertuah tu, dia siap bagitau nanti kena ada appointment nak masuk tv n kuar paper..duh3..memangla, as a proof that i have win kan..tapi as i said, money is a big constraints ;) so..i just let it go like that..
itula ceritanya petang ni..aku penat layan cina dua org tu cakap sebenarnya..letih aku dengar..sebab tu la, masuk je keta lepas tu, trus g rimbun klasik makan kuetiau kungfu..hehee..besh woo makan situ..sape2 dok bangi, aku suggestkan korang g makan situ :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...