Monday, March 26, 2007

cut my hair..

just had my lunch..nasi with ikan keli goreng..alhamdulillah..zai just msging me, asked me to settle down our project at 3.00 pm..aku ingat karang alang2 dah kuar, nak pegi saloon jap..im thinking bout cutting my hair la.. tah bila la aku nak berambut panjang ni..tp aku nak potong sket je.. :) nak jugak merasa rambut panjang.. aku slalu berharap dengan potong rambut tu, dapat melegakan sket hati aku..sekurang2nya bila aku tgk cermin, nampak ada yang lain pada diri aku..semoga yang sakit2 tu semua gone..haha..paham ke tak ape yg aku merepek ni? tak kiralah..tapi kadang2 aku rasa kolot je fikiran aku ni..tp aku dulik ape :P yeay2..nk potong rambut!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...