Monday, March 26, 2007

say morning to the world..

hye all~~!! morning!! :) phew..feel energatic..ngee..wake up at 6.42 am setelah dikejutkan oleh khy..haha.tp sorryla khy, aku bukan terus bgn td, aku nantok seyh :P td aku bgn pon aku sempat pk jap, eh, khy ni lupa nak kejutkan aku ke..hahaa..cek2 balik kat received call, ade upenya khy kejutkan, aku la tu angkat phone sedar x sedar..hehe :P neway, thanx a lot to u khy :)

hari ni plan nk siapkan typing sebanyak yang mungkin..sambil merayau2 kat internet, cek emel sumer :) n maybe dalam tengah hari kena kuar pegi wat interview..hmm..aku cukup malas la pasal kena g interview orang ni..huhauhaua..tapi what to do, nak tanak aku kena pegi jugak..then petang, maybe aku akan dok depan pc try menyiapkan my works..really hope to do so.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...