Wednesday, September 17, 2014

White Studio Photoshoot - 02092014

Assalamualaikum,

Ya ampun, bertahun tak menulis kat sini. Dah pencen agaknya aku ni hihi. Ni mana datang angin rasa nak update blog la pulak, nasib baik ingat lagi password, kihkih.

Last 02092014 adalah ulangtahun perkahwinan aku dan husband yang ke-3. Alhamdulillah, dalam pada banyak bercekau tu sampai ke angka 3 dah kita ye bang :P terima kasih sebab jadi suami yang terbaik, ayah yang terbaik untuk Kasih.

Jadi, untuk ada kenangan di ulangtahun yang ketiga ni.. Mama pun book untuk buat white studio photoshoot dekat Jabbe Production. First time bawak Kasih pergi buat photoshoot ni ya ampun, susahnya nak ambil gambar dia T__T










Sebahagian gambar yang diambil hari tu. Dalam masa sejam dapatlah dalam 400++ keping. Banyak candid aje la sebab si kenit ni ha tak reti duduk diam. Ada aje benda yang menarik perhatian dia hahah. Tapi bestlah, nanti nak buat lagi :)

Jabbe ni best tau, highly recommended. Walaupun baru hari ketiga bergelar pengantin baru dia tu rileks aje melayan kitorang bergambar. Sabar dan ceria, memang bestla..

Ok bai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...