Friday, September 7, 2012

New Watch


Finally, bertukar juga jam tanganku setelah hampir 6 ke 7 tahun kot pakai jam yang sama. Lama gila okey tak tukar jam, saya ni jenis sayang barang dan tak reti nak tukar tukar pakai banyak jam. Samalah macam handbag dengan kasut pun. Beli banyak banyak, akhirnya yang satu yang selesa tu jugak yang diangkut ke sana sini sampai lunyai.

Saya sayang sangat jam saya sebelum ni sebab emak yang bagi. Tapi baru baru ni jam tu terjatuh lalu retak muka dia tu tsk sedih. Tapi saya tetap juga pakai hahah janji boleh nampak pukul berapa kan. Dan, semalam balik rumah saya tengok ada kotak jam atas meja solek mula mula nampak tu saya macam oh, suami keluarkan kotak jam beliau ke. Lepas tu saya bukak, tengok ada kad tulis "Happy anniversary sayang.." waaaaaaaaaaa terharunya !! Husband, you are soooooooo sweet ! Suami saya ni bukan jenis romantik suka suka nak bagi hadiah sangat ni tapi sekali sekali berperangai comel macam ni, rasa sweet sangat. Suka !!

Thank you sayang. Saya jugak yang takde beli apa apa hadiah -_-" takpe, nanti saya masak special untuk awak ye ? Heheh aci kan ?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...