Friday, June 8, 2012

Finally, I Changed It !

Dah bertahun saya pakai compact powder Silky Girl dan juga eyeliner In2It. Sebab mereka adalah best. Dan murah. Dah best dan murah kenapa nak tukar kan ?

Tapi, saya telah tergugat dengan loose powder Simply Siti milik si Nyna tu. Pandai dia mempengaruhi kakak sulung dia yang memang cepat terpengaruh ni tau. Kalau nak tahu, sebenarnya dulu saya hooked up dengan compact powder Silky Girl dengan eyeliner In2It tu pun sebab dia yang start pakai dulu la. Heheee. Kali ni, saya tewas lagi dan terpengaruh. Elok pulak compact powder pun dah habis, yessss just in time to buy a new one !!

Sebenarnya kan, bukan saya sorang terpengaruh ni. Kakngah pun dah tukar compact powder jugak. Haha hebat betul lah awak ni Nyna :P jangan esok esok Mirah pun nak tukar compact powder dah la. Awak patut buat marketing, ngeh ngeh.

So, saya dah bertukar dari compact powder Silky Girl ke loose powder Simply Siti. Harga jauh beza lahhhhh T____________________________T lama saya termenung tadi, nak beli ke tidak. Nak beli ke tidak. Nak beli ke tidak. Nak beli ke tidak. Last last, beli juga. Sebab best. Saya tahulah, dah selalu pakai yang Nyna dengan Kakngah punya. Haha bestnya ramai adik beradik perempuan ni kan. Cakap, apa je yang tak kongsi ???

Eyeliner pulak, saya try brand Rimmel. Sebenarnya cari In2It tapi Watsons tak carry brand tu kot. Tak jumpa pun. Last last beli je lah apa yang ada, dan ehemm masih dalam budget. Haha. Dasar kedekut. Yelah, ni kira pembakar semangat supaya at least lepas ni muka berseri lah sikit. Adalah jugak benda yang ditempek kan. Dari macam sekarang ni ha, kosong je. Tapi kat ofis bukan ada sapa pun nak melawa :P






Sekarang tak sabar nak pergi solat sebab lepas tu nak try make up baru kitewwww hahaha :P



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...