Tuesday, May 15, 2012

Happy Birthday my Baby V !

12 Mei 2011 - 12 Mei 2012

Genap setahun Baby V dengan saya, yayyyyy ! Masih mampu nak bayar ansuran bulanan, masih mampu hantar servis walaupun selalu merungut kenapakah mahal servis kat Toyota T_T, dan paling penting masih mampu untuk renew roadtax dan insuransnya. Alhamdulillah.

Bulan ni betullah, bulan Baby V menghabiskan duit saya. Dengan nak servisnya, nak renew roadtax dan insurans lagi.. Saya renew roadtax dan insurans guna Myeg je. Senang dan memudahkan sangat. Terutama untuk orang pemalas nak beratur dekat Pejabat Pos macam saya ni. Hehe. Jimat masa pun ye.

Siapa ada pengalaman renew insurans dengan Myeg ? Best kan. Senang sangat proses dia, cuma tinggalkan contact no, nanti diorang akan call kita. So akan bagilah details semua. Diorang akan isikan form, lepas tu bagi kita quotation. Kita buat bayaran, tunggu aje roadtax baru sampai depan pintu rumah ;D Saya hari tu lagilah kagum, saya bayar pagi dalam pukul 9 lebih. Lunch hour despatch Myeg dah sampai. Ek ehhhh magic betul diorang ni, servis sangat pantas. Diorang pun offer delivery waktu malam tau, after office hour. Sebab roadtax suami saya hari tu dia hantar ke rumah pukul 9 malam.

Terasa sungguh dewasa betul renew roadtax dan insurans guna duit sendiri ni. Hehe. Dah 26 pun kan, memang selayaknya lah kau rasa dewasa :P




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...