Monday, December 19, 2011

Gara-gara Tertidur

Salam semua,

Minggu lepas saya ada pergi urut kaki dengan belakang. Sebab terlampau sengal dan sakit kan. Masalahnya macam saya ada sebut dalam entry sebelum ni, esok pagi lepas berurut tu.. Badan saya terlampau sengal dan sakit sampai pegang pun dah rasa sakitnya tu. Ada orang cakap memanglah lepas berurut, badan rasa sakit-sakit sebab urat dah kena usik kan. Tapi dah 4 hari ni masih sakit lagi. Kaki pun siap dah ada lebam ni.

Saya pergi urut tu dekat downtown Kota Damansara tu aje. Sebab dah rasa tak tahan sangat kan. Lagipun kan biasanya murah sikit kalau dekat situ. Cuma RM20 je untuk setengah jam. Saya pun pergi sana, mintak nak urut kaki setengah jam. Sementara saya urut, suami pergi pusing-pusing. Punyalah sedap orang duk urut kaki kan, terlena saya. Bila time nak bayar, sekali RM50 kau. Eeee rasa tertipu pun ye. Saya cakap dengan kakak tu, bukan ke saya nak setengah jam tadi. Dia cakap taklah, sejam tu dik. Grr nak kata apa ?

Saya pun bayar ajelah cuma rasa geram. Kalau harga macam tu, baik saya pergi spa lagi best, tau takkkk. Dan disebabkan dah pergi urut kat situ, no spa session for this month T________T

Moral cerita, jangan tertidur time berurut. Nanti terlajak lalu jadi salah faham, OK ?

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...