Friday, December 30, 2011

The Burger Shop, Subang SS 15

Saya bukan peminat fast foods. Oleh itu saya pun tak suka makan burger. Tapi.. ada satu kedai burger tepi jalan ni memang menarik-narik hati dan selera saya untuk mencubalah. Saya tahu pasal gerai ni sebab keluar dalam Best In The World tu. Hehe, #dasarkuatmakan semua cerita ala-ala JJCM dia tengok :p

By the way, nama gerai tu, The Burger Shop. Bila search guna GPS, ada remark "the best burger jalanan in Subang Jaya"

Wah. 

Saya apalagi kan, bukan boleh dengar ada makanan sedap ni :p


Eh, ini bukan gambar makanan sedap. Ni gambar saya. #lawakhambar

Ni kat parking The Curve, tekalah saya pergi mana ? Pergi Daiso, buat kali ke 3 dalam minggu tu. Hehe orang baru kenal Daiso, tu lah dia. Kesian.

Aa, by the way.. Ini lah gambar gerai burger jalanan tersedap di Subang Jaya yang dikatakan itu.


Yums. Orang agak ramai juga. Kerusi pun ada disediakan tepi tu untuk duduk makan. Harga ok, boleh dikira murah juga. Yang saya ingat, saya makan burger ayam dengan cendawan (mushrooms chicken burger), cuma RM3. Rasa murahla kot.

Overall, saya rasa ok ok saje. Bolehla dicuba kalau duduk berdekatan. Tapi kalau semata-mata nak datang dari jauh, takpayahla kot. Hehehe.

Pendapat suami pula, Otai Burger juga yang sedap.

P/s mintak maaf lambat pulak saya respons, burger ni dekat Subang Jaya SS 15. Cuba google je The Burger Shop mesti jumpa. Pada yang sms tapi akak lambat reply, mintak maaf ye. Hehe biasalah cuti, handphone memang biasa takde battery :)

 <--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...