Friday, May 6, 2011

Firzara Collection First Giveaway…Jom Join!

Helo, hi, salam semua ;)

Ini first time saya nak join contest @ giveaway ni. Hehe. Okay, untuk join giveaway ni.. penganjur dah tetapkan beberapa soalan untuk dijawab.

a) Adakah anda suka shopping online? dan nyatakan sebabnya.

Ye, memang saya suka shopping online ! Sebab biasanya barang yang ada dalam butik online tu susah nak jumpa di luar. Dan adakalanya lebih mahal. Dah kalau gitu, baik kita buat online je kan. Duduk depan pc, klik sana sini. Buat payment, esok lusa dapatlah barangan tu. Best kan :D

b) Saya suka blogshop yang menjual………

Saya suka blogshopt yang menjual long sleeves maxi dress. Sebabnya sekarang ni sedang kegilaan memakai maxi dress. Hehe. Dan, malas nak pakai berlapis-lapis. Jadi bila ada yang lengan panjang kan senang :) Lagi satu, saya suka sangat blogshop yang jual skirt dan juga harem & palazzo pants. Suka tengok style sebegitu.

c) Saya suka shopping di Firzara Collection kerana…… (perkataan Firzara Collection pada permulaan harus disertakan dengan link blogshop ini)

Saya suka shopping di Firzara Collection kerana ownernya peramah dan reply emel secepat mungkin. Takdelah kalau orang emel tu berhari-hari baru nak reply kan. Lagi satu, saya kan pernah beli maxi dress di sini. Best sangat sebab labuh. Saya ni tinggi orangnya, pernah beli dress online juga sebelum ni tapi singkat. Kali ni, bila owner kata don't worry, dress tu memang labuh.. Maknanya memang boleh percayalah :)

Ini gambar saya memakai maxi dress yang dibeli di Firzara Collection ;)

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...