Monday, April 25, 2011

Wedding Shoes Idea

Hi, salam ;)

Entry fantasi perkahwinan lagi. Hehe. Semalam memang hari obses tentang hari perkahwinan lah. Sampai naik pening kepala aku ok. Mula-mula fokus, lepas tu bila dah start google, dari kasut ke gubahan hantaran ke pelamin ke hiasan bilik tidur ke tema ke situ ke sini ke sana, memang pening lah jadinya kan.

Nak share idea tentang kasut yang akan dipakai masa majlis nanti.

Untuk majlis nikah 2 September nanti, girlfriend bagi cadangan supaya pakai pump shoes saje. Sebab ianya comel dan satu kelainan. Aku pun bersetuju, rasa menarik jugak idea tu. Lagipun aku memang sangat sukakan pump shoes. Sekarang pun banyak pumps yang comel-comel kan, ada lace sana sini, ada manik-manik. Rasanya idea ni memang aku suka !

Contoh-contoh pump shoes yang comel ;Warna tak fikir lagi sebab saya sangat suka idea Xora tentang padankan warna bunga tangan dan kasut :)

Menarik sangat kan. Gambar kredit kepada website ini.

Terfikir untuk pegang bunga tangan ros merah, tapi nak pakai kasut merah jugakkah? Macam terlampau kontra aje. Jadi apa yang dalam fikiran ni, mungkin soft pink kot? Kita tengok rezeki macam mana nanti :)

Untuk majlis persandingan belah En Tunang, rasanya kena beli sendiri lah kasut sanding. Kasut mak andam saya tak muat.. Memang boleh pakai jugak satu size besar or kecik, tapi nanti pakai baju kebaya songket, kain bukanlah meleret kan. Jadi saya fikir dah alang-alang ada kasut di atas dulang hantaran, nak cari kasut yang boleh pakai untuk majlis sanding di KL teruslah :)

Sangat berkenankan peep toe heels ni ;Dan juga sangat suka lah kasut yang ada bunga kat depan tu, comel sangat rasa.

Tapi tengah pening jugak, kebaya songket can it goes well with peep toe heels? Ataupun saya kena dapatkan design heels yang macam ni?Yang tali-tali kekonon kaki nampak sexy tu. Hihi. Tatau lah apa pasal google gambar heels ni semuanya hot pink aje yang keluar.

Rasanya mungkin cari warna dark purple kot nanti. Macam mana, ada pendapat tak kasut apa yang sesuai nak dipakai dengan baju kebaya songket? Kalau sudi, sharela sini :)

P.s Gambar kredit kepada website ini, ini dan ini

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...