Friday, April 29, 2011

Pre Wedding

Hi, salam semua ;)

Dua tiga hari ni saya asyik berfikir perihal pre wedding shoot. Nak buat ke taknak buat ke.. Ada kawan En Tunang nak sponsor tapi.. Dia nak buat video. Dan saya tak reti nak berlakon ! So, saya prefer kalau kita shoot photos sahaja. Hmm.

Bakal-bakal pengantin, ataupun mantan pengantin.. Kalau ada terbaca blog saya ni, sudilah bagi pandangan. Perlu ke tidak sebenarnya pre wedding photoshoot ? Ke bergantung pada diri kita sendiri nak ke tidak. Ikut selera masing-masing lah kan.. :|

Ikutkan hati perempuan saya ni, semua benda pun nak. Macamkan sekali tu je kahwin kan. Eh, memang kahwin sekali tuuuuuuuuu je punnnnn :P Tapi yang bagusnya, En Tunang pandai merasionalkan saya ni. Kehendak biarlah berpada dengan poket, ahaks. Kalau mampu, kita buat. Kalau tak, kita buat takat yang termampu aje kan :)

Ni baru mintak quotation baru dari official photographer (OP) saya. Kalau nak include pre wedding shoot, berapa extra chargenya.. Oh ye, haah. Saya dah jumpa saya punya OP :) Alhamdulillah dah setel hal ni.

Eeeee.. Suka melalut kan. Tadi nak tanya pasal pre wedding pastu dah menceceh entah ke mana. Hihik.

Sebenarnya kan, aku dah siap beriyer memikirkan tema dan konsep pre wedding sebab salah paham hari tu, ingatkan kawan En Tunang nak shoot gambar. Sekali dia suggest buat video, sebab kawan dia ni memang kerja dia shoot video ni. Alahai, pening dah kepala.

Patut ke buat je video tu, ataupun hire photographer untuk buat pre wedding shoot? Jujurnya aku tak berapa yakin sebab tak pernah tengok orang buat pre wedding video, kalau gambar compiled menjadi video tau lah.

<--- Nang if you LIKE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...