Wednesday, January 12, 2011

Astro B.yond PVR

mana-mana rumah zaman sekarang rata-rata mesti ada subscribe Astro kan ? kadang-kadang tu sampai sanggup tak keluar rumah sebab nak tengok cerita. hehe. padahal sebenarnya kat Astro tu berlambak cerita asyik duk ulang ulang ulang ulang dan ulang kan. kalau aku lah, CSI tu memang dah hapal sangat jalan cerita dia. hehe. kadang-kadang tu nak tengok top chef, dalam masa yang sama nak tengok jugak CSI. dilema okay.

sekarang tidak lagi !! :p

Dengan adanya Astro B.yond Personal Video Recorder (PVR), korang dah boleh rekod dan tonton semula semua aksi kegemaran diorang ! alaaa.. yang iklan kat tv tunjuk orang takde kepala tu sebab kepala dah ganti dengan buttons. ahahaha. best tak ? haaa, mestilah best kan. tak payah la nak tangguhkan aktiviti semata-mata sebab nak tunggu cerita habis :p

khas untuk orang-orang macam kita (read : blogger), yang mendaftar dengan Nuffnang (read : Nuffnangers), Astro ada buat contest eksklusif memang untuk kita para Nuffnang Blogger je. orang lain TAK BOLEH ! :p

dengan join contest ni, korang berpeluang mendapat set Astro B.yond PVR ni, 1 year FREE subscription, dan pulak tu dapat bercuti ke Sutera Harbour, Kota Kinabalu selama 3 hari 2 malam !!!!

okay, okay.. banyak sangat explainnya. apa kata bagitaw je macam mana nak masuk contest tu kan :p

step 1.
CLICK HERE

step 2.
drop a comment on the blog post and answer this question ; “How Would Having Astro PVR Change Your Life?”

step 3.
praying hard that your answer is the most creative one. hehe.

10 pengomen terbaik akan menerima langganan Astro B.yond PVR secara percuma selama setahun dan dah tentu didatangkan bersama set PVR ni jugak.

dan dari 10 pemenang tu pulak, akan ada seorang pemenang dengan jawapan yang paling kreatif akan menerima grand prize dia, 3D 2N di Sutera Harbour, KK !

nak cuba nasib ?

meh meh click sini


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...