Wednesday, November 17, 2010

Aidiladha saya ♥

okay. tajuk pun dah nampak ♥-♥, maknanya my Aidiladha was great even tak balik kampung. Cuma ayahanda dan bonda serta adinda, kalaulah kanda dapat pulang ke kampung.. It will be greater :)

sejak semalam, kesayangan kejap-kejap call. agaknya beliau risaukan aku seorang diri di rumah di malam raya. hehe. don't worry honey, I'm fine okay. tidak akan terjun bangunan kerana bersedih tak dapat pulang ke kampung berhari raya. but anyway, thanx so much dear


Kesayangan ajak pergi masjid, solat bersama pagi ini. tapi saya cuti. jadi pergi rumah bakal mertua pukul 11 lebih. hehe. padahal berniat nak pergi lebih awal lagi. terlajak tidur :p ayah call pukul 9.30 pagi pun mamai-mamai aje.

sebab pergi lambat, dapat tolong potong buah dengan nasi himpit je. hehe.
macam-macam ada.one of it ; kuah lemak, makan dengan lontong ye.

tapi setakat itu je gambar makanan dapat aku ambil. sebab lepas tu ramai pulak kat kawasan tu. segan. hahaha.yeay, tak dapat makan lemang pun. masih dapat makan ketupat palas. sedapp. first time makan dengan kari daging. style negeri mana aku tak tahu. tapi yang pasti, memuaskan tekak dan perut aku :Ddan ada kek. sambutan hari lahir yang pertama untuk kalisha. dan hari lahir yang ke 26 untuk paklang dia. hehe. i love you syg.my mom's famous carrot cheese cake. tersedap ! ini bawa pulang dari kampung tempoh hari untuk birthday lelaki kesayangan. auntie izza with kalisha. akhirnya dapat peluk-peluk ambil gambar begini. mula-mula, beliau cranky sangat. sombong oh, taknak kawan dengan aku. happy birthday kalisha !

aku rasa muka isha sangat serupa dengan muka paklang dia especially tang dagu. tajam. hehe.

kepada semua yang berkenaan ;

thank you ! you all made my day



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...